لوله a106-فولاد a106-ورق a106-تسمه a106-فولاد حرارتی-فولاد کشتی سازی-لوله مانیسمان

سه شنبه 9 آذر 1400
11:39
رسول دلاکان

متن کامل لوله A106 را می توانید با کلیک بر روی عبارت ((فولاد A106)) مشاهده نمایید.

لوله a106-فولاد a106-ورق a106-تسمه a106-فولاد حرارتی-فولاد کشتی سازی-لوله مانیسمان

که با عنوان لوله بدون درز نیز معروف است. در صورتی که عمر بالای لوله ها و کیفیت بهتر این سازه ها مد نظر شما می باشد. لوله های مانیسمان می تواند بهترین انتخاب باشد. لوله های مانیسمان در رده سبک 40 ، 80 و 160 مورد ارائه که ضخامت به نسبت زیاد می باشد. نحوه ساختار آن به گونه ای است که بدنه ای یکدست و بدون درز دارند. و در آن هیچ نوع جوش کاری استفاده نشده، این لوله ها دارای استانداردهای فراوانی است. که در این بین نیز استانداردهای ASTM A5، ASTM A106 و API 5L از اصلی ترین استانداردهای لوله به شمار می آید.

مشخصات فنی لوله A106

لوله های ASTM A106 در ابعاد 8.1 الی 48 اینچ در گریدهای A,B,C از جنس کربن استیل، در ضخامت های 10 الی 160 و XXS-XS-STD بصورت بدون درز (مانیسمان) ساخته شده و در سرویس هایی که نیاز به فشار و دمای بالا باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاومت لوله های A106 و A53

برای اینکه برای کار مورد نظر لوله مناسبی را انتخاب نماییم بهتر است. که شناخت کاملی نسبت به لوله های درز دار و بدون درز داشته باشیم. همچنین از مشخصات و استانداردهای آن نیز آگاه باشیم.

ساختار و نحوه تولید

تفاوت دو لوله A106 و A53 بسیار ناچیز است. این دو با اینکه از لحاظ ترکیب شیمیایی شباهت زیادی به هم دارند نوع استاندارد A106 بدون درز بوده اما لوله A53 هم می تواند درز دار و هم بدون درز تولید گردد.

کاربرد

نکته دیگر استفاده و نوع کارایی این محصول است. لوله A53 مورد استفاده در انتقال هوا. آب و نفت همچنین بخار آب در صنعت و مواردی که نیاز به فشار کم و یا فشار متوسط می باشد استفاده می شود. اما نوع A106 این محصول به دلیل بدون درز بودن. و اینکه می تواند فشار بیشتری را تحمل کند مناسب پروژه ها با درجه حرارت و فشار بالاست

ساختار شیمیایی:

تفاوت دیگر این دو لوله در ترکیبات شیمیایی آن می باشد. وجود عنصر سیلیکون در گرید A106 و نبود این عنصر در A53 سبب متفاوت شدن این دو لوله می شود.

کاربرد لوله A106

لوله A106 لوله های مانیسمان کربن استیل بوده. که در پروژه های نیازمند به دما و فشار بالا، در گرید های مختلف A,B,C تولید می شوند. از مهمترین کاربردهای این لوله می توان موارد زیر را بیان نمود.

  • استفاده در نیروگاه ها
  • کاربرد در پالایشگاه های نفت و گاز
  • مورد استفاده در پلنت های پتروشیمی
  • استفاده در تولید برق و کشتی سازی
  • مورد استفاده در دیگ های بخار و برج ها

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
فروش انواع فولادی آلیاژی، فولاد ساختمانی، فولاد دریایی، استیل ،فولاد سردکار، فولاد گرمکار
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Ck45,mo40,spk,spknl,سمانته,میلگرد,ورق,فولاد,تسمه,لوله,نبشی,ناودانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]