ck67-تسمهck67-میلگردck67-ورقck67-فولادck67-فولاد1231 فولاد فنرCk67 پُر کربن-فولاد 1070-فولاد 1231

يکشنبه 27 تير 1400
7:42
رسول دلاکان

فولاد ck67

فولاد Ck67 از دسته فولادهای آلیاژی فنری بوده که با نام 1.1231 در استاندارد DIN آلمان. و نام فولاد 1070 در میان فولادها در صنعت معروف می باشد.

برای آنیل کاری فولاد Ck67. آن را در دمای 650 الی 690 درجه سانتی گراد به مدت 2 ساعت نگهداری کرده. سپس آن را در کوره تا دمای 650 درجه ی سانتی گراد بصورت آهسته سرد می کنند. فولاد Ck67 دارای استحکام کششی و خاصیت ضدسایش مناسبی برخوردار است. ورق فنری Ck67 به دلیل وجود سیلیسیوم خاصیت الاستیسیته پیدا کرده که این خاصیت باعث می شود. در شرایطی که فولاد تحت فشار بالا قرار می گیرد. بتواند تا حدی از خود تغییر شکل نشان دهد در نتیجه استحکام کششی بالایی دارد. وجود کروم در فولاد Ck67 استحکام و مقاومت در برابر خوردگی را بالا می برد. از کاربردهای این فولاد می توان به استفاده در نوارهای فولادی نورد سرد شده. برای فنرهای با دقت ابعادی بالا و سطوح با کیفیت بالا اشاره کرد.

فولاد فنر چیست؟

فولاد فنر یا مفتول های فولادی پُر کربن دسته ای از فولادهای آلیاژی می باشد. در آلیاژ فولاد فنر از عناصر سیلیسیم، منگنز، کروم، وانادیوم و مولیبدن استفاده شده است.اگر عنصر کربن در فولاد فنر بیشتر باشد. فولاد فنر پر کربن شناخته می شود. اگر وانادیوم عنصر قالب باشد. فولاد فنر وانادیوم دار و همچنین اگر مقدار عنصر کروم در فولاد زیاد باشد به فولاد فنر کروم دار معروف است. فولاد های فنر همانگونه که از اسمشان پیداست، دارای خاصیت ارتجاعی خوبی نسبت به دیگر فولادها می باشند. وجود عنصر سیلیسیم در فولاد فنر باعث خاصیت الاستیسیته خوب و همچنین وجود عنصر کروم در فولاد فنر. استحکام و مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می دهد. فولادهای فنر به دلیل خاصیت الاستیسیته و ارتجاعی که از خود نشان می دهند. در بارگذاری های کنترل شده، تغییر شکل دائمی نداده و به حالت اولیه خود باز می گردند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری که ضمیمه محصولاتش به مشتریان خویش ارائه داده است. توانسته رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.

صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش. انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما
09122136675 – 02128423820-09922704358
واتس آپ: 09122136675
اینستاگرام: fooladdalakan
ایمیل : fooladrasuldalakan@gmail.com


[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
فروش انواع فولادی آلیاژی، فولاد ساختمانی، فولاد دریایی، استیل ،فولاد سردکار، فولاد گرمکار
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Ck45,mo40,spk,spknl,سمانته,میلگرد,ورق,فولاد,تسمه,لوله,نبشی,ناودانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]