تسمه فنر-قیمت تسمه فنر-فروش تسمه فنری-انواع تسمه فنر-تسمه فولادی-قیمت تسمه فولادی

چهارشنبه 1 آذر 1402
11:59
رسول دلاکان

تسمه فنری-فروش تسمه فنری-تسمه فولادی فنری ((قیمت مناسب))

تسمه فنر-قیمت تسمه فنر-فروش تسمه فنری-انواع تسمه فنر-تسمه فولادی-قیمت تسمه فولادی

تسمه های فنری، قدیمی ترین و مستحکم ترین تسمه در صنعت بسته بندی است. با ضخامت و عرض های مختلف موجود می باشد.

از تسمه های فلزی برای عدل بندی بارهای سنگین که بیش از هر خصوصیت دیگری مقاومت و استحکام بالا مورد نیاز است استفاده می شود.

در بارهای سنگین که نیروی کشش بسیار زیادی به تسمه ها وارد می شود. باید از تسمه ای استفاده کرد که کمترین تغییر طول را در اثر این نیروی کششی داشته باشد.
زیرا به دلیل دارای بودن تسمه های فلزی فنری، که بهترین گزینه استفاده از خاصیت فنری به راحتی تغییر شکل نداده. و کالای بسته بندی شده را به یک پک تبدیل می کند. این نوع تسمه های فنری فولادی به صورت واکس خورده می باشد، که لایه واکس رویه و نوعی موم می باشد.
لایه واکس بر روی تسمه موجب انتقال بهتر (ZINC) شامل روی تنش در اطراف کالا به تسمه می شود. هم چنین با ایجاد بستری محکم روی سطح فولاد موجب فرو رفتن بهتر دندانه های فیدویل دستگاه کشش به گوشت تسمه شده. که مانع از سر خوردن و آزاد شدن تسمه هنگام عمل کشش می شود. و این فرایند باعث خواهد شد بتوان تسمه را محکم تر و مطمئن تر کشید.
از تسمه های فنری فنری فولادی جهت تولید بعضی از قطعات و ساخت بست ها از جمله بست اگزوز. و ساخت فنر درب آسانسور استفاده می شود. شایان ذکر است تسمه فلزی روغنی و گالوانیزه از لحاظ استحکام کششی و کش آمدگی (Elongation) مشابه می باشد. ولی از لحاظ زنگ زدگی تسمه روغنی در مجاورت رطوبت زنگ میزند. ولی تسمه گالوانیزه دچار زنگ زدگی نمی شود. تسمه های فولادی مشکی که با برند SIGNODE آمریکا معروف می باشد. از جهت استحکام کششی در سایزهای مختلف تحمل نیروی بالاتری دارند.

کاربرد

تسمه ها و چهار پهلوهای فنر خام به دلیل داشتن سختی متوسط اولیه. و همچنین به دلیل قابلیت سخت کاری خوب و بالا در صنایع متفاوت کاربردهای فراوانی دارد. و جهت ساخت انواع تیغه های آسیا برش و خم استفاده می شوند.

صنایع خودروسازی:

در صنایع خودروسازی در شاه فنر خودروهای سبک نیمه سنگین و سنگین خصوصاً آلیاژهای 7701-8159-7176-کاربرد فراوانی دارند.

در قطعات و برخی لوازم ماشین آلات کشاورزی به دلیل قابلیت استحکام بالا. و مقاومت به سایش و حالت ارتجاعی و حفظ شکل ظاهری مصرف دارند.

تسمه های فوق در قطعات واگن های قطار و فنرهای تسمه ای جهت ساخت شاه فنرهای واگن قطار. و قطعات و لوازم ماشین آلات راهسازی و راهداری و تیغه های گریدر و غیره مصارف فراوانی دارند.

صنایع سیمان و کاشی و سرامیک و مواد معدنی:

تسمه های فنر فوق جهت ساخت انواع تیغه ها و چکش های آسیاب سنگ، سیمان، گچ و خاک و... فراوانی دارند.

و ضمناً تسمه های فوق جهت ساخت و تولید انواع تیغه های آسیاب لاستیک. پلاستیک، چوب، کاغذ، کارتون، پارچه، شیشه و همچنین جهت ساخت انواع تیغه های برش و خم استفاده فراوانی دارند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
فروش انواع فولادی آلیاژی، فولاد ساختمانی، فولاد دریایی، استیل ،فولاد سردکار، فولاد گرمکار
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Ck45,mo40,spk,spknl,سمانته,میلگرد,ورق,فولاد,تسمه,لوله,نبشی,ناودانی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]